Adelaide en meer - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Lidy Kole - WaarBenJij.nu Adelaide en meer - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Lidy Kole - WaarBenJij.nu

Adelaide en meer

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

29 Oktober 2015 | Australië, Apollo Bay

Lieve mensen,

Ons eerste reisverslag heeft wat langer op zich laten wachten dan de bedoeling was. We waren n.l. nog maar amper in Adelaide, of we kregen het bericht dat een schoonzus van mij plotseling was overleden. Als je dan zo ver van elkaar verwijderd bent is dat heel naar. Ik ben dan ook een aantal dagen van slag geweest zoals jullie mogelijk zullen begrijpen en had niet zoveel behoefte om aan de webblog te werken. Een aantal vrienden had ik geschreven over dit slechte nieuws. We zitten nu in Apollo Bay aan de Great Ocean Road en rijden morgen naar Melbourne. We hebben al die tijd prachtig weer en veel gezien en gedaan. Zondag komen we in Auckland aan en blijven daar 5 dagen.
Van daaruit wil ik jullie gaan vertellen wat we de afgelopen tijd aan mooie dingen gezien en beleefd hebben samen in Australie samen met Jeroen en Anke. Ook foto's volgen dan.
Jullie moeten dus nog even geduld hebben.
Lieve groeten van ons vieren

• 29 Oktober 2015 - 13:13

Klaasje Lammerink:

Lieve Lidy en Henk,

Gecondoleerd met jullie schoonzus, naar dat je dan zo ver weg bent.
    Geniet van al het moois om jullie heen.

lieve groeten Klaasje

• 29 Oktober 2015 - 13:30

Tonneke:

Lieve Lidy en Henk

Je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, is heel begrijpelijk dat je gedachten bij je familie waren en niet bij het reisblog! Hoop dat je nu weer wat kunt genieten!
    Heel veel plezier en liefs voor jullie allemaal!

Tonneke

• 29 Oktober 2015 - 14:08

Henny:

Lieve Lidy en Henk,
    Wat een vervelend bericht moet dat geweest zijn, gecondoleerd hiermee.
    Wij wachten vol spanning op je volgende verslag en hopen dat jullie kinnen genieten van al het moois om je heen! Veel plezier en lieve groet voor allemaal,
    Piet&henny

• 29 Oktober 2015 - 18:23

Marja:

Lieve Lidy en Henk,
    Wat verdrietig het overlijden van je schoonzus. Kan me goed voorstellen dat het dan extra lastig is als je elkaar (fysiek) niet nabij kunt zijn. Het zal jullie op deze reis wel vergezellen. Hopelijk gaan jullie toch ook genieten van al het moois wat jullie te wachten staat. Heel benieuwd naar jullie wederwaardigheden, liefs Marja

• 29 Oktober 2015 - 19:01

Wil En Theo:

Lieve Lidy en Henk,

Een dergelijk bericht komt natuurlijk zeer hard aan. Gecondoleerd met dit verlies. Het zet een domper
    op de reis, die amper vol verwachting is begonnen. Je bent dan machteloos zo ver weg, want dingen die
    je anders zou willen doen, kunnen nu gewoon niet. Erg veel sterkte en we hopen dat je desondanks toch
    mag genieten van deze mooie reis.

Wil en Theo

• 30 Oktober 2015 - 11:18

Ciel En Hans:

Wat een verdrietige start van jullie zo mooi geplande reis. Alle sterkte toegewenst en hopelijk kunnen jullie zo snel als het mogelijk is , de draad weer een beetje opnemen. Nog erg attent dat jullie toch nog een reisverslag hebben gestuurd. Lieve groet uit Schalkwijkj.

• 30 Oktober 2015 - 19:14

Arie En Annemarie:

Lieve Henk en Lidy,

Dat was even slikken van je allereerste bericht. Gecondoleerd allebei Henk met zijn zus en Lidy met haar schoonzus.Dit hoop je op jullie langverwachte reis niet mee te hoeven maken. Helaas kun je de dingen in het leven niet voorspellen. Het allerergste is dat je zo ver weg bent en daardoor geen afscheid meer hebt kunnen nemen. Gelukkig waren jullie niet alleen, maar samen met je kinderen hadden jullie veel steun aan elkaar. In ieder gaval ook heel veel steun van ons gewenst.
    Zondag gaan jullie naar Auckland en vervolgen daarna de reis met z'n tweeën. Wij hopen dat dit verdrietige
    bericht niet te veel invloed zal hebben op jullie fantstische reis, maar desondanks toch nog kunnen gaan genieten van het prachtige Nieuw Zeeland en de hartelijke menasen.

Liefs Arie en Annemarie

• 31 Oktober 2015 - 13:03

Jan En Kristel:

Lieve Lidy en Henk, gecondoleerd met het overlijden van Jullie ( schoonzus). Moeilijke tijden, zeker zo ver van huis. Hopelijk pakken jullie de draad weer op en genieten jullie toch enorm van deze prachtige reis. Heel veel sterkte gewenst, ook voor jullie familie.

Veel liefs en groeten,

Jan en Kristel