Many thanks - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Lidy Kole - WaarBenJij.nu Many thanks - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Lidy Kole - WaarBenJij.nu

Many thanks

Door: Lidy

Blijf op de hoogte en volg Lidy

14 December 2015 | Nieuw Zeeland, Paihia

Helemaal vergeten om jullie te bedanken voor de felicitaties met onze trouwdag maar ook voor Jeroen zijn verjaardag, heel erg leuk en attent.
Verder willen we jullie och ook nog even laten weten dat we het na 9 geweldige weken ook heel fijn vinden om weer naar huis te gaan en jullie weer terug te zien, in het bijzonder natuurlijk Martijn, Liesbeth en onze kleinzoons, dIe ons op Schiphol komen ophalen, en verdere familie.
En ook, zonder anderen tekort te doen, Ludo en Els die al die weken voor ons huis, tuin, post etc. gezorgd hebben incl. klokken weer opnieuw instelleen ivm wintertijd en een stroomstoring. Geweldig toch om zulke buurtjes te hebben.!!
We hopen jullie zondagavond weer gezond en en wel in de Elandweide terug te zien, evenals Mieke.

• 14 December 2015 - 08:11

Wil En Theo:

Lieve Lidy en Henk,

Bedankt opnieuw voor de prachtige reisverhalen. Ons bezoek aan dit mooie land doet
    in grote lijnen veel herinneren.
    Een hele goede terugreis en een behouden terugkeer.

H.Gr.

Wil en Theo

• 14 December 2015 - 09:38

Tonneke:

Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag (staat nu op de kalender!) en de verjaardag van Jeroen.. Nog veel mooie jaren voor jullie alledrie.
    Geniet van de dagen met Jeroen en Anke, even bijkomen voordat de lange terugreis begint. Hele goede terugvluchten en fijn om jullie binnenkort weer te zien!
    En dank voor de moeite om ons zo uitgebreid op de hoogte te houden van jullie ervaringen!
    Liefs
    Tonneke

• 14 December 2015 - 09:53

Ineke Goossens:

Hallo Lidy en Henk,

Bedankt voor de mooie reisverslagen. Wij beleefden het weer helemaal opnieuw.
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag en met Jeroen zijn verjaardag.
    Goede reis terug en wij spreken elkaar weer.
    Liefs,

Wim en Ineke

• 14 December 2015 - 09:54

An En Ab:

Hallo Henk en Lidy,
    Ter afsluiting een reactie van mij.
    Wat maken jullie toch geweldige ervaringen mee in natuur en cultuur.
    Ook het samen zijn met Jeroen en Anke is natuurlijk geweldig.
    Tot slot een heel goede en veilige thuisreis gewenst en gouw weer tot ziens.
    Heel veel groeten, An en Ab.

• 14 December 2015 - 11:22

Bep En Steef:

Lieve Lidy en Henk,
    Nog een paar dagen en dan weer op huis aan. Ik kan me voorstellen dat jullie het na 9 weken ook weer fijn vinden om naar huis te gaan. Maar ik heb weer genoten van je mooie verhalen en foto's.
    Voor nu wensen we jullie nog een paar gezellige dagen bij Anke en Jeroen en een hele goede terugreis.
    Tot volgende week!!
    Lieve groeten,
    Bep en Steef

• 14 December 2015 - 15:03

Meriam Schinkel:

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad! We hebben je natuurlijk gemist en zijn blij dat je er weer bent in januari. Goede reis en tot gauw hoor! Liefs Meriam